Första ridturen avklarad!

2013-09-01 @ 20:10:47 Permalink horsie <3 Kommentarer (0) Trackbacks ()
Eller ja, jag red ju en sväng igår också men det räknas inte. Idag höll jag mig på volten och kände lite på henne, kommer bli svårt att vänja sig vid hennes ponnygångarter igen, fyfan alltså :o mamma kom på mig med att jag lutade mig väldigt mycket framåt i traven och galoppen, det ska övas bort. Allt kommer bli asbra, vi måste bara då tid till att vänja oss vid varandra. Jag kunde iaf inte vara lyckligare, har världens bästa ponnyskrutta hemma hos mig igen, tänk att hon är min igen. Det är nästan lite svårt att förstå, det känns så overkligt. Imorrn blir det heldag i stallet igen med bästa stallvännerna, om jag lyckas lösa Nikkisituationen. Hoppas hoppas. Nu ska jag sova, är så trött så jag dör, godnattis!
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0