Störd självbild

2013-06-16 @ 22:38:59 Permalink emotionell cancer Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag har ingen aning om vem jag är och vad jag står för. Jag har ungefär fem olika personligheter som alla har sina egna tankar och ståndpunkter. Det är ständigt ett kaos i min hjärna för jag kan inte sortera ut vad som är mitt och vad som är deras. Och nej, jag är inte schizofren för det, schizofreni är en helt annan sak vilket många inte förstår. Jag lider av dissociationer, en reaktion på trauma. 
 
Idag har hela min dag gått till spillo på grund av dom här dissociationerna. Jag får för mig att det är kameror i vartenda hörn i hela huset = kan inte gå ut från rummet, som även det har kameror i sig. Jag klarar inte av ljus, ljud eller rörelse, att gå och koka ris var för mig världens jävla projekt. "Men du ser så kapabel ut, du är så lugn och trygg i dig själv" Ah, well you a stupid hoe? Haha alltså orkar inte. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0