Löshoppning

2013-06-05 @ 11:03:11 Permalink horsie <3 Kommentarer (0) Trackbacks ()
Gällande hoppning så är jag riktigt mesig, det får inte vara högre än 50, ingen får kolla på, blablabla. Då är det ju lite synd att jag har en häst som skulle kunna gå hur långt som helst (om han inte var så liten som han är) eftersom jag inte kan ta vara på hans kapacitet. Men nu har jag tagit beslutet att sänka alla krav på mig själv och bara ha roligt med honom, och då passar löshoppning utmärkt. Då får han hoppa mycket och högt, och det är han jättenöjd med. Hoppningen där jag sitter på honom kommer den med, när jag känner att vi är redo. Nyckeln till att allt ska fungera är att inte lyssna på vad folk säger, och sänka kraven på sig själv. Det har jag insett med hjälp av en fin stallkompis, hon fick mig att verkligen tänka till. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0