Håreeeeeeeet

2013-06-27 @ 20:24:30 Permalink JÄVLA JONNA Kommentarer (2) Trackbacks ()
Alltså. Nu håller jag på att färga det lila. Det kommer inte bli jämnt, för färgen jag hade från början var inte jämn. Vad jag än gör så blir det inte jämnt. Även om jag gick till en frisör för att få färgen jämn och hon lyckades med det, skulle jag inte kunna hålla den jämn för det blir alltid ojämnt när jag bleker utväxten. Så min enda utväg är att bli rödhårig och jag har sån himla ångest, för jag vill ju vara blond, jag älskar att vara blond. Tycker ni att jag ska bli rödhårig igen? Eller har ni något supertips för att det ska bli asljust när man bleker utväxten? Jag är rödhårig egentligen.
 
Blond eller rödhårig, det är frågan
 

Postat av: Anonym

tycker du ska ha det som bilden längst ner till vänster lilla/ljust du ser mycket äldre och snyggare ut

2013-06-27 @ 21:34:18
Postat av: Lilly

Hahah är i exakt samma sits som dig just nu. Mitt hår är just nu ljusrosa men jag vill egentligen ha det blondt men efter min cpförlossning så vet jag att det inte går så ger upp och har beställt hem en dyr chockröd hårfärg från nätet.

Svar: Den känslan alltså?! Blir så himla frustrerad. Hoppas ditt hår blir bra nu då c:
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-08-01 @ 02:44:12
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0