För varmt för livet

2013-06-06 @ 15:45:44 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag är en sån dag då jag inte kan lämna huset. Jag vet inte varför, eller vad som kommer hända ifall jag gör det, jag vet bara att jag inte kan. Det är inte för att jag har dåligt självförtroende eller ångest, det är bara lika självklart som att solen lyser eller att jorden är rund. Det är så jobbigt att aldrig veta vilket humör man kommer vara på när man vaknar, det är något nytt varje dag och jag får aldrig någon föraning om vad det kommer bli. Jag kan vara hur ledsen som helst på kvällen och inget kommer någonsin bli bättre, sen somnar jag och när jag vaknar så kan jag va skitförbannad, asglad eller jätteirriterad, och vissa dagar som idag kan jag inte lämna huset. Jag FÅR inte, så kanske man ska säga istället. Men det är ju trevligt för er kära bloggläsare, då får ni ju massa inlägg att läsa, wiho!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0