Energin är slut

2013-06-30 @ 19:42:27 Permalink emotionell cancer Kommentarer (0) Trackbacks ()
Som ni märker har jag inte gjort några inlägg idag, hade ett tidsinställt typ. Min energi är helt slut, jag orkar inte ta mig ur sängen. Det jag orkar är väl typ att sätta på nya filmer lite då och då. Jag har ingen anledning till att må dåligt, så det har inte hänt något, det kommer inte hända något utan jag är bara deprimerad as fuck. Äter inga antidepressiva just nu så det är därför. Min nästa läkartid är imorgon så då kommer jag få nya. Sen ska dom ställas in och då kan det bli ännu värre ett tag (hur nu det ska gå till) men när allt är klart så kommer jag orka göra saker igen. Det är tur som fan att jag har mamma som kan ta hand om hunden och hästen, för inte ens det klarar jag. Det är så tråkigt, det är ju sommar, jag vill vara i stallet, umgås med mina vänner och sånt, men jag har ingen energi alls till det :/ Aja, det kommer! Hoppas ni som läser har det bra, puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0