Vad inspirerar mig?

2013-07-20 @ 19:43:35 Permalink INSPO Kommentarer (0) Trackbacks ()
Vad letar jag efter för bilder på tumblr? Vad ser jag för bilder som gör mig hur glad och inspirerad som helst? Det är så svårt att förklara. Det kan vara precis vad som helst.
Sen blir jag sjukt inspirerad av 40, 50, 60-tal osv. Audrey Hepburn, Marilyn Monroe. Min absolut bästa film någonsin är Breakfast at Tiffanys, när jag kollar på den blir jag jätteinspirerad och glad. Älskar Audreys karaktär, hon är en stooor inspiration.
Dark and twisty. Mitt motto <3 Nej men nästan. Fula, konstiga, läskiga saker. "Ett vackert ansikte försvinner i mängden. Utmärkande drag kommer man ihåg" Droger, sex, alkohol. Oändlig, bottenlös sorg. Förtvivlan, mardrömmar, vanföreställningar, rädsla. Saker som påminner mig om mitt eget dåliga mående, saker som får mig att känna mig mindre ensam.
Sen blir jag ju sjukt inspirerad av snygga människor, pastellfärger, tatueringar, piercingar och grejer också. Det kan vara allt från goth till scene till punk, jag vet inte. Allt möjligt helt enkelt. Men min absolut största inspiration är Sid/Nancy och Bam Margera. Det har det vart i flera år. Not wishing a Romeo and Juliet romance, but a Sid and Nancy one. Och Bam för att jag blir så jävla glad när jag ser honom och allt han gör.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0