Vad i hela helvete

2013-07-22 @ 19:22:27 Permalink emotionell cancer Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag förstår inte vad felet är, nu när jag äntligen mår bättre psykiskt så skiter sig andra delar? Jag vågar knappt sätta mig i bilen för jag är rädd för att bli åksjuk och spy, jag vågar inte gå ut och gå för jag är rädd för att spy, jag vågar inte göra någonting? All den ångesten blir som en ond cirkel och jag mår ännu mer illa och blir bara mer och mer rädd för att spy. Jag har alltid haft svårt för magsjuka och att spy osvosv, men jag har lyckats hålla det under kontroll och under en lång period var det nästan borta, men nu börjar det komma igen. Inte bara spytankar, utan rädslor för att krocka med bilen, att det kommer ett djur, att jag ska ramla och göra mig illa, allting bara öses över mig och jag får panik, för såhär brukar det verkligen inte vara.
 
Jag har börjat med ADD-medicinering nu också, det har jag glömt att skriva. Har bytt mediciner helt så nu håller dom på att ställas in osvosv, så det är lite skakigt fortfarande. Men ADD-medicinering iaf, den ska hjälpa mig att koncentrera mig. Som igår skulle vi mocka ur boxen (det är väldigt, väldigt mycket att göra) och det blev för mycket för mig för att ens kunna påbörja det. Det ska den medicinen hjälpa mot, till exempel. Jag har  hållit uppe med den nu under helgen för min aptit blev så himla påverkad, och jag tror att skillnaden är rätt påtaglig. Det får vara värt det att inte ha aptit, för så som jag mår idag är verkligen inte bra. Jag tror att det har jättemycket med att jag inte har medicinen i kroppen, jag tror att jag skulle må mycket bättre om jag hade det. 
 
Nu ska jag äta ris och glo film, och mysa. Och hoppas att jag mår bättre imorrn. Som sagt, man behöver verkligen inte vara på topp jämt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0