Trööött

2013-07-20 @ 17:53:36 Permalink emotionell cancer Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag är jag fruktansvärt trött på precis allt. Jag är trött på att inte våga, på att vara ensam, på att elcigaretterna inte funkar :@ Liksom allt. Det jag är mest trött på är väl mig själv. Jag orkar inte att jag är som jag är idag, det är ingen bra dag öht. Ska lyssna på Crystal Castles, glo dåliga filmer och vara sur resten av kvällen, fyfan.
 
Då tänker mitt andra jag att det är okej. Det är okej att inte vara på topp jämt, det är okej att inte våga, det är okej att elcigaretterna inte funkar. Allt är okej. Det blir bättre. Jag får ta dagen idag till att vara sur och hata allt, för det är helt okej. Jag försöker komma ihåg det när allt känns åt helvete, att det är OKEJ att det känns åt helvete. Alla kan verkligen inte vara på topp jämt, speciellt inte jag som nyss har haft en svår depression. Det är ingenting man bara klättrar upp från på några dagar, det tar tid har jag fått höra. Även om jag mår jättebra stundvis och tror att jag kan göra allt så kommer det dåliga tillbaka i vågor, just på grund av att man inte tar sig ur en depression på några dagar.
 
Det gick för övrigt jättesuperbra att rida idag. Han var jättefin i alla gångarterna, lång och låg. Lilla gubben. Sen att man får positiva kommentarer hjälper till jättemycket, det är underbart att höra verkligen, tack alla. <3 Imorrn blir det hard work work, då ska boxen mockas ur efter att dom har stått inne och vilat på dagen. Nu ska jag ta det lugnt och sluta tvivla på mig själv, alla har neråtdagar ibland. xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0