The sound is like a shotgun

2013-07-17 @ 10:59:25 Permalink horsie <3 Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag är jag hur glad som helst. Jag har sovit jättebra, fick ny sömnmedicin igår och den funkade hur bra som helst. Om ni har testat mycket och det inte funkar, så be om Nozinan. Supermedicinen. Jag blandar den med Circadin och det funkade jättebra inatt, jag hoppas verkligen att det håller i sig. Det brukar dock vara så, det funkar några nätter och sen ger det upp. Men effekten jag fick var underbar, den har jag inte känt på hur länge som helst. 
 
Sen att jag var i stallet igår tror jag gjorde mycket, jag bara hoppade upp idag och ville faktiskt dit. Vi ska åka alldeles snart och jag är jättetaggad. Känns så himla, himla bra och jag är så glad. Jag ska bara mysrida, även om jag vill galoppera runt ska jag inte göra det för jag ska ta det lugnt nu och komma tillbaka lugnt, så jag verkligen känner att det är roligt. Ska verkligen försöka få mamma att ta några bilder också.
 
Efter stallet blir det ut igen på äventyr, jag känner mig glad och positiv till det, jag vill göra det och FYFAN VAD BRA DET KÄNNS. Idag är en riktigt, riktigt bra dag. Jag är bra och jag kan göra allt jag vill. Ja. WIHO. 
 
Den här har jag lagt upp förut, JAG VET, men jag älskar den, så himla gosig.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0