Ny livsstil?

2013-07-12 @ 15:27:32 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (1) Trackbacks ()
Nu tänker jag ändra på saker och ting här. Jag har aldrig vägt så mycket som jag gör just nu, så nu tänker jag börja träna och räkna kalorier. Jag har laddat ner en jättebra app som heter ShapeUp, den hjälper mig att tänka på vad jag äter. Ska också försöka jogga/powerwalka iaf en gång per dag, fett hälsosamt. Tänker äta skräpmat och så på helgerna, för annars kommer jag aldrig klara det haha. Är lite låg idag, men det blir nog bättre till kvällen hoppas jag. Nu ska jag försöka få igång min elcigg :@ och kolla på filmis, PUSS
 
En dag när jag va rätt snygg. Det är jag inte idag. Myskläder + osminkad <3
 

Postat av: Anonym beundrare

En tjej behöver inte ha smink för att vara snygg, speciellt inte du <3

Svar: Åh puss, men då har du aldrig sett mig utan smink haha <3
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-07-15 @ 20:26:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0