Mysoutfit

2013-07-31 @ 20:50:03 Permalink JÄVLA JONNA Kommentarer (2) Trackbacks ()
Efter en fullspäckad dag med städning osvosv tar jag en mysig filmkväll och är glad över att jag är jag. Jag mår bra, jag känner mig tillfreds med livet och jag har kommit på en ny taktik att ta till när det känns skit, asbra ju. Jag bara stannar upp, ser mig omkring, tar ett djupt andetag och är glad över att jag lever. Det är ett tips till alla er därute, när ångesten börjar krypa närmare och allt börjar kännas jobbigt, stanna upp, andas och se det fina i situationen. Det finns alltid något fint, spelar ingen roll om det är en blomma, ett djur eller vad som helst. Och om det inte går, var glad över att du lever. Du har ditt liv, du har dig själv, du är inte ensam. 
Enough said, nu ska jag kolla på tjejfilmer från 80-talet och ba ha det bra. PUSS
 
 

Postat av: :*

sötnos!

Svar: åh tack <3
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-07-31 @ 20:54:23
Postat av: Robbie

Bra skrivet! :)
Btw vart har du köpt den söta toppen?

Svar: Tack c:New Yorker i Norrköping :D
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-07-31 @ 21:29:21
URL: http://robertazaras.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0