JUSTIN DÅ!

2013-07-11 @ 20:22:54 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
HHAHAHA världens roligaste någonsin, allas våran Justin kissar i en mopphink på en restaurang och skriker "FUCK BILL CLINTON" alltså jag dör Justindöden, you go girl! Verkar som att kändisskapet har stigit honom åt huvudet och det är ju fruktansvärt kul. Kan inte något JB-fan hitta hit och förklara för mig varför man är kär i Justin? För det förstår jag verkligen inte. Sorry bros, men jag fattar inte. Visst, han har talang som jag vet inte vad, men varför inte göra bra saker istället för att bete sig som ett svin? Alla tonåringar gör väl uppror, men någon måtta (?) får det vara. 
 
Länk till videoklippet: http://www.tmz.com/2013/07/10/justin-bieber-restaurant-mop-bucket-piss-pee-urinate-video-bill-clinton/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0