Hej mina läsisar!

2013-07-10 @ 20:58:27 Permalink emotionell cancer Kommentarer (2) Trackbacks ()
Nu är jag hemma, på permission. Tog en paus från allt medans jag var på psyket, kändes bäst så. Jag mår bättre nu, jag har hopp om livet igen så nu ska jag starta om ännu en gång. MEN. Bara för att jag är hemma från psyket betyder inte det att jag är fulladdad med ny energi och ska göra en massa saker, jag är helt slut, herregud. Det har blivit mycket tänkande och så eftersom jag inte har haft något att göra (man får ju liksom inte ha mobil, internet eller dator) och jag ska tänka på mig själv nu. Inte till en sån grad så att det blir överdrivet såklart, bara till den grad att jag ska göra saker och vara med folk som ger mig energi, jag ska försöka vara ärlig och säga om jag tycker något är fel och jag ska ta hand om mig själv, för det är jag värd.
 
Jag är jag och det kommer alltid vara så, så nu ska jag försöka sluta tänka att det alltid är jag som gör fel och tänka att det kanske inte är hos mig felet ligger. Allt beror inte på mig, jag är inte sämre än någon annan. Jag är bäst, skitfin och folk inspireras faktiskt av mig. Det känns helt sjukt att tänka på att det är någon som gör det, inspireras av mig!? Omg. Jag är värd att ha det bra, och det ska jag ha nu. Jag ska ha en asbra sommar och vara med mina vänner, som jag saknar fruktansvärt mycket. Jag ska uppfostra min hund och ta hand om min häst, och bara vara.
 
Jag har sagt det så många gånger och jag tänker fortsätta säga det tills det fastnar, mina möjligheter är oändliga, jag kan göra precis vad jag vill och allt börjar här, just den här sekunden. Allt blir verkligen vad man gör det till. Ta det från någon som har varit på botten; det GÅR att klättra upp, starta ett nytt liv och må bra. Jag är bara i början av mitt nya liv, men jag är säker på att det kommer lösa sig och bli jättebra. Nu ska jag sova, och bli av med det här satans halsflusset? :@ xoxo
 
Får bli en bild från min bästa film, Breakfast at Tiffany's. Audrey Hepburn är UNDERBAR.
 

Postat av: SOM JAG HAR LÄNGTAT

Att gå in på din blogg och läsa är något jag ofta gör när jag är uttråkad och vill få lite hopp för mänskligheten igen C:
Kämpa på tjejen du borde vara stolt över dig själv! <3

2013-07-10 @ 21:59:50
Postat av: Anna Wasseng

Vad skönt att läsa att du mår lite bättre nu Jonna!
Fortsätt kämpa och kom ihåg att du är värdefull. :)

Ps. Charlie hälsar att han varit ute på en 1h och 20 minuters tur ihop med Zota idag. Gick toppen! =)


Svar: Tack fina du, det värmer! <3 Och tack snälla för att du tar hand om Charlie, är så glad över det :D
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-07-10 @ 22:05:35
URL: http://annawassengs.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0