Charliecharles

2013-07-17 @ 20:07:20 Permalink horsie <3 Kommentarer (1) Trackbacks ()
Idag fick det bli en sväng på fältet utanför ridbanan, bara mysridning och lite krav då och då. Jag har tappat otroligt mycket i ridningen känner jag, är i jättedålig kondition och så. Samtidigt känns det som att jag aldrig har varit ifrån honom, vi tar upp det igen där vi slutade och det är underbart. Han är verkligen underbar, min Charles, och jag är jätteglad över att han är min. Imorrn kanske vi tar en sväng i skogen, ridleden vore mysigt. Vi får se helt enkelt, jag ska inte ställa så mycket krav på mig själv när jag precis börjar komma igång igen. 
 
Iaf, mitt i allting när vi skulle ta sista galoppen drar jag av tränset. Då har jag inte kollat hur det sitter utan bara antagit att det sitter som det ska, och så lossnar nosgrimman och där sitter jag utan någonting alls att stanna med, HAHA. I galopp dessutom! Men som tur är, så har jag världens snällaste häst som känner att något är fel och stannar. Jävligt tur, annars kunde det ha slutat illa. Sen blev han rädd för en fågel och for iväg, men annars har det gått bra!
 
 
 
 

Postat av: Anna Wasseng

Haha men oj att tränset åkte dän! Är det jag som varit o pillat?...

Svar: HAHA det vet jag jag inte, dumt av mig att inte kolla var det iaf... Tur att han är världens snällaste häst som bara stannar istället för att galoppera åt helvete iväg iaf :D
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-07-18 @ 16:50:06
URL: http://annawassengs.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0