30 Day Squat Challenge

2013-07-27 @ 12:57:14 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (2) Trackbacks ()
Confessions of a BPD: Nu ska jag köra 30 day squat challenge, för nu vill jag ha en snygg rumpa. Det kommer bli så jävla jobbigt, är inne på dag två med 55 squats och sista dagen ska man göra 250?! HUR SKA JAG ORKA. Men det kommer bli fett värt, alla vill väl ha en snygg rumpa liksom. 
Emma visade mig bilden, jag blev eld och lågor och NU JÄVLAR. Älskar att träna, det känns så bra efteråt! Sen att jag är den lataste i världen och tränar varannan vecka är ju en annan sak. Nu ska det bli ändring!
 
 
 
 

Postat av: Anna

Kommer du lägga upp bilder så man kan följa utvecklingen osv?

Svar: Kommer lägga ut före och efterbilder sen när det har gått 30 dagar :D
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-07-27 @ 20:47:20
Postat av: Anna

Hur går det mer detta egentligen kommer det några uppföljningar oså? Nyfiken ju på om detta funkar :D

Svar: HAHA det gick åt helvete :c fast är inne på mitt andra försök nu och har klarat till dag 10, ska verkligen försöka nu! Och jag tror att det funkar, kanske inte att man får världens snyggaste superrumpa men absolut att man blir mycket mer vältränad för det känner jag redan nu c:
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-08-16 @ 15:10:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0