Your mind is playing tricks with you, my dear.

2013-01-16 @ 02:47:48 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Det sägs ju att livet består utav toppar och dalar, JAG säger att jag är nere i en djup jävla dal och ännu längre just nu. Jag mår SKIT rent ut sagt. Vi skulle testa att trappa ner den antipsykotiska medicinen, vilket gick bra till en början men nu har det totalvänt. Jag mår värre än vad jag gjorde innan jag började med mediciner över huvud taget. Det ända som inte är värre, är hästandet. Mamma fick tjata bra mycket och motivera mig med mysridning i snön, korv och mos från ica och ny olja till elciggen för att jag skulle kliva upp ur sängen, där jag har legat hela dagen med allt släckt och avstängt. 
 
Sen när vi väl satt i bilen och åkte omkring så kändes det bättre. Charlie får mig alltid på bra humör. Tyvärr hade han värsta jävla köttsåret på benet som det hade runnit massa blod ur. Han var inte halt som tur var, men det tog en jäkla tid att göra rent det för mamma :( Tur att hon finns, jag skulle ha fort omkring och ringt till polis, brandkår och ambulans och jag vet inte vad, min lilla plutte får ju inte ha sår :( Boxen såg ut som skit, vi har inte råd med nytt spån just nu och vi har EN bal kvar. Kul. ALLT går så bra. Tur att det bara är imorrn kvar, sen ska vi till BUP och då ska jag ta ett redigt snack med min läkare, för så här kan vi inte ha det. Vi skulle aldrig ha pillat på medicineringen, för jag mår uruselt nu. 
 
Som ni ser har jag börjat bygga om lite på bloggen, måste fortfarande hitta inspiration och idéer till en ny header, men det är på gång, det lovar jag! Måste tipsa er andra bloggare om att temat "Dusty Rose" är HUR BRA SOM HELST att bygga på. Den är enkel och jäkligt snygg. 
 
Nu ska jag fortsätta äta frukt, spela Candy Crusher (börja du med) och kolla på mina smöriga blödiga highschoolfilmer. Tonårsliv står på tur, wiho! Förlåt för ett inlägg med baaara text, det blir roligare snart, promise!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0