MAMMA HAR HITTAT KAMERAN

2013-01-08 @ 22:56:02 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
MAMMA har hittat digitalkameraröven ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN så nu tror jag att jag dör kameradöden, HÄR SKA FOTAS! Egentligeeeeeeeen så vill jag ha en systemkamera så att det blir fina bilder, men aaah man tar det man har :3 Jag kanske ska fixa mig imorrn och ta några bilder? Då får jag nått att göra liksom, är ju bara hemma och degar nu för tiden :o Eller ja imorrn ska jag städa galet, sen stallis och sen....fika kanske? :o We'll see.
 
Något som jag stör mig så sjuuuuukt mycket på är att det inte finns någon "äldre inlägg"-grej att trycka på längre!? Blir jätteirriterad när jag läser en superbra blogg, så kommer man längst ner på sidan och så går det inte att gå vidare? Die motherfucker. Får kolla på designadinblogg eller nått om man kan fixa dit en sån, för märkte också att det inte finns på min. Och vem vet, det kanske hittar hit nån läsare som ÄLSKAR min blogg och vill läsa mer, men inte kan för det finns ingen "äldre inlägg"-grej!? ;@ 
 
Bjuder på en sjukt gammal cambild från biblioteket i skolan i brist på annat. Svart hår, röda läppar och mörka ögonlock va min sign på den tiden typ, köpte ca 37653784637 olika röda läppstift och nu använder jag inte ens det längre, score! Nu har jag typ brunt hår, astråkigt :s Det skulle ju va lila!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0