Gott nytt år!

2013-01-01 @ 04:22:21 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag vet att det är 1:a januari nu, men jag ville säga gott nytt år eftersom...ah jag ville det bara :3 GIMP har krånglat HELA DAGEN, det går inte att öppna bilder även fast det är helt vanliga bilder och dom är inte förstora, så jag fick ta bort programmet och ladda ner det igen, sen ville inte penslarna funka men det fixade sig till slut, sen skulle vi ut och kolla på raketer och det tog väl en 45 minuter, och NU är jag äntligen klar. Men jag skulle öppna en annan bild nu igen, SÅ FUNKAR DET INTE. IGEN. Blir så arg så jag dör. Jävla skit-GIMP. Aaaaah iaf så har jag inte gjort NÅNTING ikväll. Asmys. Robin är här hos mig och vi har bara tagit det lugnt, kollat film och ätit gott. Sen gick vi ut med mamma, Magnus och Lukas och kollade raketer, skitmysigt. Imorrn, medans alla andra är bakfulla och mår skit, så är jag ute i stallet och rider och mår huuuur bra som helst. Ska testa Charlie på pessoa imorrn, blev ingen ridning idag eftersom vi var så himla sena ut i stallet ._. Hade morgonen men råkade försova mig typ 45 minuter, jättepinsamt. Men jaja, det är ju inte första gången i världshistorien som nån försover sig. Synd bara att det va tvunget att bli jag den här gången ._. Men ah, GOTT NYTT ÅR mina kära läsare, hoppas ni har haft en underbar kväll och hoppas att erat 2013 blir awesome! <3
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0