dsjkfnsdgjk

2013-01-11 @ 01:51:03 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (1) Trackbacks ()
Känner att jag måste skriva av mig. Klockan är halv två på natten, jag sitter och lyssnar på gamla Depeche Mode och Phil Collins låtar och bara gråter inombords. Humör just nu: Ensam, rädd och orolig. Jag har känt det i några dagar nu, ledsenheten och brist på ork. Jag mådde ju bra, jag gjorde ju faktiskt det? Förstår inte. Det går inte framåt med BUP, ingenting går framåt. Eller jo, hästlivet funkar alldeles utmärkt. Det är det enda som funkar. 
 
Förstår inte vad felet är, jag måste vara hypokondriker eller nått. Jag kollar runt på nätet och läser och läser och kommer fram till att jag har borderline, är schizofren, bipolär typ 2 och 2½, ADD, ja you name it! NÅGOT jävla fel är det. Jag TROR stenhårt på att jag har en personlighetsstörning. Senast sa min läkare att det inte var något personlighetsstört över mig. Men det är väl bra, man vill ju inte ha en personlighetsstörning. JO, OM DET KAN HJÄLPA MIG ATT FÅ RÄTT MEDICINER OCH BEHANDLING. Jag drömmer sjuka drömmar och vaknar upp i panik, är helt slut hela dagen på grund av den jävla drömmen, jag blir ledsen och får ångest bara sådär. JAG VILL INTE TILLBAKA. Jag mådde ju bra där ett tag. Eller just nu vill jag bara tillbaka till Västerås och droga ner mig så att jag inte känner någonting utan bara sover. 
 
Vet inte vad jag ska säga. Vill bara försvinna. Jag hoppas att jag mår bättre imorrn. Orkar inte hålla ögonen öppna längre, hejdå.
 

Postat av: Hemligttt

Jag hoppas helt uppriktigt, från djupet av mitt hjärta, att du någon dag mår helt bra. Det förtjänar du. Internetkramfrånnågonduintekännermenvetvemdetär.

2013-01-16 @ 04:27:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0