2013-01-31 14.46

2013-01-31 @ 15:01:41 Permalink horsie <3 Kommentarer (0) Trackbacks ()
Fick bli dagens datum och tidslag istället för rubrik. Kom inte på nåt annat hehe. Jag har sjuk träningsvärk efter hoppträningen igår, tror Charlie också är rätt slut. Det gick jättebra verkligen. Vissa skulle kanske kalla mig värsta fegisen som inte hoppar "ordentligt", men jag tycker att det är viktigare att bygga självförtroende och ha koll på allting från grunden istället för att ge sig på något man inte klarar av. Jag ser hellre att jag kan plocka ner honom och rida i MIN takt istället för att fara iväg och ta hela banan i ett språng typ x) Min största rädsla är att han ska bocka, vilket han INTE gör, inte ens när det går fort uta helvete och hindren blir högre. Min fina stallkompis Cornelia hoppar honom ibland och då kör dom lite högre hinder, det är inga som helst problem och han blir inte uppåt skyarna när jag rider honom igen på mitt "lugna" sätt. Det är väldigt skönt att veta att han skulle kunna hoppa värsta banan i 180 och sen kan jag sitta upp och trava runt utan några problem. 
 
Som mamma sa för några dagar sedan - vi kunde inte ha haft större tur med hästköpet, vi kunde inte ha hittat en bättre. Idag blir det bara lättare ridning, skritt och kanske lite trav och galopp för att han ska få röra sig ordentligt, inga krav eller något annat. Tror inte jag pallar mer än så heller för den delen, hihi.
 
Nu ska jag fortsätta med mitt kära sims, har hållt mig till en familj i två dagar, wow! Har utmanat mig själv med att spela med den familjen så länge som jag bara kan, brukar alltid göra en ny familj per gång jag spelar x)
Förlåt för ännu ett inlägg med bara text, motivationen är inte på topp nu alltså. Har laddat ner photoshop, men orkar inte hålla på med det nu :o HAHA kom på att jag hade photoshop NU, har haft det i två veckor och helt glömt bort det hahaha! JAJA, hejdå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0