Hold me close, don't let go

2013-12-12 @ 12:06:04 Permalink emotionell cancer Kommentarer (0) Trackbacks ()
Har blivit helt insnöad på BMTH bara för det. Sitter här och har så oändligt mycket jag vill säga och göra, men det finns liksom inte plats för allting. Då passar det bra att lyssna på BMTH. Och träna. Ja. Det ska jag göra. Hatar alla, hatar allt och dör. Kan inte säga varför, kan inte göra nånting utom att låta det vara. Och hur bra känns det? Inte så där värst jävla asbra. 
 
Kan säga att jag ALDRIG någonsin tänker vara så naiv som jag en gång var. Aldrig. Jag tänker se saker för vad dom är och lämna innan jag blir lämnad, för så dåligt som jag mådde tänker jag inte må igen. Så mycket tänker jag inte hata mig själv, jag är värd bättre än så. 
 
Jag är så trött, så utmattad och så inte utvilad. Jag sover och sover men det hjälper inte, så jag ska sluta med sömntabletterna igen. Jag ska sluta med alla mediciner, jag vill tro att dom gör mer skada än nytta. Och nu sitter jag här och skriver bara för att jag kan, det finns ingen mening med någonting jag säger eller gör egentligen. Men bloggen är min dagbok, dom som vill läsa får läsa, dom som inte vill behöver inte.
 
Rösterna är tydligare än någonsin, och bara för att man hör röster betyder det inte att man är schizofren, farlig eller något annat. Det behöver inte vara röster som säger att utomjordingar ska kidnappa en eller att hunden är radioaktiv, det kan vara röster som säger att man ska bli övergiven och lämnad ensam, att man inte duger som man är och att man ska skada sig själv, för annars kommer hemska saker hända. 
 
Jag vet inte vad jag ska göra eller vem jag ska vända mig till. Och allt kommer bli lidande på grund av det. Men ska jag låta det ta över mig? NEJ. Det ska jag inte. Jag ska resa mig och KÄMPA. Ni ska tamejfan få se. Mig knäcker man inte så lätt. HEJDÅ NU, ska göra mig iordning för bup. Förlåt för mina D.I.D inlägg, kan inte hjälpa det </3
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0