ALLTSÅ

2013-12-17 @ 19:39:56 Permalink horsie <3 Kommentarer (1) Trackbacks ()
Jag tror att jag har fått virus på datorn. Och jag tappade ut hela salladen när jag plockade själv på Matextra. Ingen kollade, men ändå. Förstår inte hur ingen kan kolla? Jättehemskt ju. Mamma skrattade. Inte roligt. Eller ganska roligt var det, men ändå. Sen smet vi därifrån utan att säga till personalen. Hemskt ju. Gick urdåligt i ridningen, tror jag fick till tre steg när hon verkligen jobbade under typ en timme. Orkar inte, känns som att vi har kört helt fast. Måste ta lektioner, måste träna. Måste bli så bra som vi bara kan bli. Men ett plus är att galoppen är fin, inte alls samma som i början. Awesome ju! Nej, nu ska jag duscha och sen ska jag spelaaaaa

Postat av: hej

Kom tillbaka och bli medlem på viska!

2014-02-22 @ 20:10:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0