Tjejkväll m.m.

2013-08-23 @ 16:30:23 Permalink JÄVLA JONNA Kommentarer (1) Trackbacks ()
Mår bra idag, idag är en bra dag. Har städat huset, gjort mig iordning och allt känns toppen. Bästa Ida och Linnea kommer hit sen för en kväll med tacos och skitsnack, awesome ju. Allt ba rullar på. Ensam hemma hela helgen, asskönt. Fast jag har hunden, det är inte lika kul haha. Det är helt sjukt vad man blir bunden när man har hund, det är ju värre än häst. Fast hon är ju världens bästa, tur det <3 Uppdaterar inte så mycket nu för tiden, orkar liksom inte. Jag gör mig iordning så sällan, och när jag inte gör mig iordning blir det inga bilder, inga bilder=kass uppdatering. Har ju ny dator också, och måste ladda ner massa penslar och typsnitt till gimp för att kunna göra dom inläggen jag vill göra, och det orkar jag inte riktigt just nu haha.
 
Tänkte skriva ett inlägg sen och berätta om stallsituationen, jag vet att många undrar. Men det tar vi då. Nu ska jag fixa mitt hår, och klä på mig, sen tagga för en asgrym kväll med bästa!
 
 

Postat av: Linnea

<3

2013-08-23 @ 17:39:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0