Missförstådd?

2013-08-01 @ 22:32:13 Permalink JÄVLA JONNA Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag tror att folk ofta får den uppfattningen om mig att jag dryg och bitchig. Många som nu känner mig har sagt att dom trodde att jag var värsta superbitchen när dom inte kände mig. Och dom som har varit i min närhet i flera år men ändå inte kommit mig nära måste tycka att jag är supertråkig. Jag tycker det är så synd att det måste vara så, sanningen är att jag är riktigt jävla superblyg. Jag har så svårt för att ta kontakt med personer och träffas, hitta på saker osvosv. Sen att jag mår/har mått så pass dåligt som jag har gjort har väl inte gjort saken lättare.
 
Vill bara säga till alla er därute som inte känner mig eller skulle vilja lära känna mig - jag är superblyg, det är därför jag kan verka dryg och bitchig och det är därför jag inte tar kontakt. Men jag tror att jag är en riktigt härlig person när man väl lär känna mig, jag försöker vara en sådan iaf. Puss på er alla därute, nu tror jag att jag säger godnatt från bloggen och kollar på film och äter filbunke. Filbunke är mitt bästa förövrigt, med massa socker och kanel. Mums. Puss godnatt läsisar <3
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0