Min prinsessa

2013-08-31 @ 23:19:17 Permalink horsie <3 Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag har jag hämtat hem Sweetie igen, och det känns så bra. Jag tänker inte släppa henne igen den här gången, oavsett vad som händer. Det kan vara att ridningen inte funkar, det kan vara att jag blir rädd, det kan vara vad som helst, jag tänker ändå inte släppa henne. Över min döda kropp. Jag har längtat sådant efter henne, ända sedan hon åkte, och nu är hon äntligen min igen. Tusen tack också till mina stallkompisar som gjorde det här möjligt, utan deras hjälp skulle jag intr ha kunnat gjort allt det här. Värt guld med fina vänner.
 
Red en liten sväng när hon hade kommit, för att testa sadel och ett träns, och gud så ovant det kändes Och så dåligt det gick, haha. Men det kändes bra. Nu ska jag bara vänja mig, sen kommer vi bli oslagbara tillsammans. Eller det är vi redan. Jag kan verkligen inte beskriva känslan jag har just nu, jag är så glad så jag gråter och vill bara till stallet nu nu nu. Det var längesen jag hade den känslan, det känns så bra att den har hittat tillbaka till mig. ÅÅÅÅ JAG ÄR SÅ GLAD ÄLSKAR VÄRLDEN. <3 ska försöka sova nu, så att det blir imorgon någon gång så att jag får åka till stalleeeet wiho
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0