Lite ledsen

2013-08-02 @ 17:54:50 Permalink emotionell cancer Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag har inget kompisgäng att springa omkring med, jag har ingen som tänker på mig och tycker att det är tråkigt att jag inte är med, jag sitter här själv. I min ensamma ensamhet. Jag vet inte varför jag ens säger det, men jag måste skriva av mig. Jag har ingen som tycker att jag är världens bästa, ingen är kär i mig och ingen älskar mig. Det känns hemskt just nu. Jag vet ju att det kommer, någon dag kommer någon tycka att jag är bäst i världen och alltid vilja vara med mig, bara det att den dagen inte är just idag, och det står jag inte ut med.
 
Jag vet, till 100%, att ALLT ALLTID LÖSER SIG. Det har det gjort flera gånger. Livet har upp-och nedgångar, men efter regnet kommer ALLTID solen, även om det är en sjuk jävla storm innan. Jag tröstar mig med att jag har världens finaste vänner och inte är helt ensam, och att det som sagt kommer lösa sig för mig också. Det här året är ju till för att jag ska ladda batterierna och ta det lugnt, hitta mig själv och vara stolt över den jag är. 
 
Nu ska jag äta filbunke och kolla på dom bästa filmerna jag vet, och bara göra saker som ger mig positiv energi. Det är det viktigaste av allt, positiv energi. Hoppas att ni som läser också tänker på det, och raderar allt ur erat liv som ger er negativ energi. Pusshej <3
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0