Hej läsisar!

2013-08-11 @ 13:31:01 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag lever. Tänkte bara säga det. Har äntligen en dator igen, den är seg som fan men det får funka tillsvidare. Jag mår bra, jag är glad och allting rullar på. Stallsituationen har löst sig, har kommit på vad jag ska göra och det känns bra att inte behöva ha ångest längre. Jag ska träffa omsorgsenheten och någon från ungdomsteamet på soc nästa vecka, får se vad dom kan hjälpa mig med. Är det någon som har haft kontakt med ungdomsteamet eller omsorgsenheten så får ni gärna kommentera, vet ju liksom inte riktigt vad dom kan hjälpa mig med och det skulle ju vara bra att veta xD Men det får jag reda på nästa vecka. 
 
Har också träffat fina saknade vänner, Ida och Linnea, och gud så skönt det var att träffa dom. Jag kan leva på det länge, snacka om att dom ger mig positiv energi så det bara skriker om det. Det är ju såna jag ska hålla mig till, såna som ger mig positiv energi. Har också träffat Kevin och Ragge och har inte skrattat så mycket som jag gjorde med dom på läääänge, herregud. Snart är det dags för löshår och hårfärgning också, alltså allting bara rullar på och det känns verkligen jättebra! Jag gör enorma framsteg i terapin känns det som, dom som jobbar med mig är nöjda och ALLT BA RULLAR PÅ. Awesome ju. 
 
Har inga bilder på den här datorn ännu, ska ladda över allt och så lite senare men nu ska jag koncentrera mig på att fixa klart den. Ska ladda ner alla spelen till steam också, och gimp, och herregud. Orkar inte. Fast det är ändå kul, ÄLSKAR nya datorer. Puss på er, HEIDO
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0