Bloggar från mobilen!

2012-12-30 @ 16:07:44 Permalink horsie <3 Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det himla smarta med iPhone är ju att man kan blogga med mobilen, Gud så himla smidigt! Jag har inte vart hemma sen 8 imorse, därför har jag inte uppdaterat. Men nu kom jag på att man kanske kan ladda ner en blogg app, och ja det kunde man :) just nu sitter jag hos mormor och väntar på att vi ska åka hem, är hur trött som helst och vill ba hem och ta det lugnt. Idag har jag köpt ett nytt bett till Charlie, han gick inte så bra på det ute men ska testa det i dressyren också. Imorrn ska jag testa pessoa på honom och se hur han går med det. Och innan ni hatar - det KAN va ett tortyrbett, ja, men det beror ju helt på ryttaren. Med fel ryttare kan även det snällaste bettet vara tortyr för hästen. Jag är supermjuk i handen, det vet jag. Så jag tror att det kan bli bra :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0