100 facts

2012-12-17 @ 23:42:02 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
SEX& HÅNGEL
1. Vem sov du med senast? R
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? kisse
3. Vem pussade du senast? charlie
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? hohohoho :o
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - oj ingen aning, det va aslänge sen ju
6. Har du haft oskyddat sex? jaaaa
7. Vem sög du senast av? - :S
8. Hur ofta strular du? men när jag vill och så
9. Hur många har du strulat med på en kväll? som mest har det väl vart runt 15-20 pers, men det va en tävling!
10. Vem var den första personen du strula de med? en fin jävel

 
KÄRLEK
11. Hur många har du varit tillsammans med? - rätt många, orkar inte räkna
12. Vem var du senast tillsammans med? Robin
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem?  nä :)
14. Hur länge har ni varit tillsammans? men dö
17. Hur ska din drömpartner vara? - awesome
18. Hur många gånger har du varit kär? - måååånga
19. Hur många gånger har du varit RIKTIGT kär? - 2 :3
20. Vem var din första riktiga kärlek? - haha deru!

 
DÅLIGA TIDER
21. Har du druckit alkohol? - ehm jaa
22. Röker du? - yes!
23. Snusar du? - nej usch.
24. Har du rökt på / knarkat? vem har inte i dagens samhälle typ
25. Hur ofta festar du? - aldrig nuförtiden :)
26. Vad gillar du att dricka? - cola och mjölk (BÄSTA MJÖLK så jävla gott omnom)
27. Har du skurit dig? - näää
28. Har du bra självförtroende? - ibland och ibland inte :o
29. Hur mår du egentligen? - awesome just idag!
30. Har du någon gång brutit mot lagen? - ja hihi bus 

 
DÖD/LIV
31. Har du varit på begravning? - jaa
32. Isåfall, vilka ? - för många :s
33. Har någon nära dig dött? - ja
34. Hur vill du dö? - av en överdos när jag är 29, ska ha gjort allt jag vill göra osvosv och allt ska va awesome
35. Vill du dö? - nej inte nu
36. Har du någon gång varit på dop? - ja 
37. Isåfall, vilka? - mitt, mina syskons, osvosv
38. Gillar du livet? - näe inte speciellt aso!
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - det är väl sami, men vi är inte nära!
40. Vill du ha barn, och hur många? - ett. tror jag

 
DU
41. Vart bor du? - I Arnö
42. Vart går du i skola? - Tessinskolan
43. Är du smal eller tjock? - enligt vissa är jag underviktig, enligt mig är jag alldeles lagom
44. Är du snygg? - ibland
45.Är du nöjd med ditt utseende? - ibland
46. Vad gillar du mest med dig själv? - att jag är awesome
47. Och vad vill du ändra på?-  mitt utseende
48. Vad heter du? - Jonna
49. Gillar du ditt namn?- näe
50. Vad gör du på fritiden? - är hos min horsie bästa bästa <3

 
FAVORIT
51. Mat: bacon <3 och äggröra :3 och ris. MUMS
52.Dricka: Cola och mjölk. och vin <3
53. Färg: rosa <3
54. Musik:  the clash, sex pistols, kent, him, rammstein (som jag ska se i sommar WOHO), MGMT, ramones, ozzy, billy talent, lana del rey osvosv
55. Låt: Kid Cudi ft. MGMT - Pursuit of happiness lyssnar jag på mycket nu! annars jimi hendrix version av all along the watchtower, genialiskt.
56. Veckodag: torsdag fredag lördag
57. Sport: ridning! och badminton är askul :j
58. Godis: toffefee <3
59: Artist/band: mååånga
60:skådespelare/skådespelerska: blir fangirl och dör om gary oldman, heath ledger, johnny depp, keanu reeves eller patrick dempsey är med i en film

 
SKOLA / ARBETE
61. Går du i skolan? - nä inte just nu :(
62. Trivs du? - nä :(
63.Favoritämnen? - medicin och psykologi :3
64. Vilka ämnen gillar du inte?- resten, HATA ALLT
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - min mentor och medicinläraren tycker jag asmycket om, resten gillar jag INTE. 
66. Vart har du praoat? - ica arnö och landstinget hahaha
67. Har du någon gång sommarjobbat &vart? - nej, lat jävel
68. Vad vill du jobba som? - högsta drömmen är hjärnkirurg faktiskt, annars vill jag va på psyket :j 
69. Varför? - för att jag vill?
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - vo12 och ja jag tycker om den jättemycket.
 
 
FAMILJ
71. Vad heter din mamma? -  Linda
72.Vad heter din pappa? - Niko
73. Vad heter dina syskon? - Lukas och Hannes
74.Är dina föräldrar skilda? - Japp! eller ah dom va aldrig gifta
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - mormor heter kerstin, morfar stig, farfar veikko och farmor mary.
76. Trivs du hemma? - 
77. Om inte, varför? - 
78. Hur är din familj? - bra!
79. Är dina föräldrar pinsamma? - näe, mamma är bäst <3
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket?- nej inte nu, men det är för att läkaren har bestämt det 

 
ANTINGEN ELLER
81.Sommar eller vinter? - sommar!
82. Bikini eller baddräkt? - bikini!
83. Rosa eller blått? - rosa alla gånger
84. Öl eller cider? - cider!
85. Vin eller sprit? - båda
86.Bada eller sola? - sola
87. Chatroulette eller omegle? - chatroulette
88. Fjortis eller emo? - emo
89. John Mayer eller JohnnyCash? - johnny cash <3
90. Pop eller rock? -rock

 
RANDOM
91. Skostorlek? - 35-36
92. Längd? - 163 hih
93. Gillar du bananer? - nej, spyr så fort jag får in en bit i munnen och då överdriver jag verkligen inte :(
94. Leker du gärna häst? - ja, fett kul
95. Vad heter dina bästa kompisar? - jadu
96. Hatar du någon? - ohja, är lite hatisk som person så det kommer av sig självt
97. Vad köpte du senast? - en cola och massa glitter typ
98. Vad åt du senast? - mandarin eller klementin
100. Sista frågan: Är du rasist? - jag skulle nog ljuga om jag sa nej.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0