Äventyrsdags

2013-07-29 @ 11:41:51 Permalink JÄVLA JONNA Kommentarer (1) Trackbacks ()
Nu ska jag ut på äventyr med mamma, först ta in hästar och sen hem och bada, sen psykologmöte kl. 14. Eller nu kom jag på att jag inte kommer hinna bada, helvete också haha. Men iaf, psykologmöte. Det är mycket som har hänt sedan senast jag träffade nån i Nyköping, det har ju bara varit Västerås. Jag har skrivit i min skrivbok det som har blivit bättre och sämre, så att jag förbereder mig ordentligt. Nu ska jag åka så nu hinner jag inte skriva mer, men vi hörs senare PUSS
Ser fett trashig ut men who cares orkar inte
 

Postat av: Anonym beundrare

Vadå trash? Söt ju! :*

Svar: Tack :*
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-07-29 @ 11:47:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0