Liten uppdatering

2013-01-30 @ 02:07:08 Permalink JÄVLA JONNA Kommentarer (0) Trackbacks ()
Är sjukt trött på precis allt. Min situation, att det inte händer NÅGONTING och att jag blir lovad massa saker som inte händer. Skulle få börja praktisera. Dom skulle höra av sig för längesen. Det har dom ju då inte gjort.
 
Utredningen går ingen vart. Det tar sån jävla lång tid. Allt tar sån JÄVLA LÅNG TID. INSER inte folk att jag behöver hjälp NU och inte om 3 månader???????????? Blev lovad att den här utredningen skulle vara klar i januari. Den kommer inte vara klar i januari. 
 
NÅTT jävla skit har fastnat under min Ä-knapp så den är jätteseg att trycka på. Bläääääääääää (see what I did there)
 
Är sjukt pepp på att göra något. Kanske ska dra på fest i helgen? Det var längesen och nu är jag ju blond så jag behöver inte skämmas över håret. Haha jag har säkert ändrat mig imorrn. Fyfan
 
Måste slutföra mitt städprojekt som jag påbörjade för två dagar sen. Seriöst. Det är inte roligt att vara hur glad som helst och tro att man fan kan flyga och nästa dag så ba, nej.
 
Vill köpa löshår. NU. Ska göra dipdye på det. Fett fint. Måste vänta tills februaristudiebidraget kommer. 
 
Ska åka till ridhus med Charlie imorrn. Är såhäääääääääääär taggad. Jag och Cornelia ska köra markarbete och några småhinder. Hur kul. Har velat åka till ridhus hur länge som helst. Det ska bli så roligt. Min egna hästis i transport som vi drar med våran egen bil. Tänk om man hade en egen transport. Ska önska mig en i födelsedagspresent.
 
Insåg att jag måste leta fram martingalen som förmodligen ligger bland allt annat skit ute på altan (som är igensnöad tre gånger om)
 
Min nacke är trasig. Gör sjukt ont i ena sidan. 
 
Vill börja töja. Köpte nyss 39523528385902 par örhängen. Som jag skrev på facebook så kan jag ju stoppa in alla samtidigt. Då slipper jag slösa pengar på töjningsgrejer.
 
Ja, mina kära läsare. Jag är jävligt bitter just nu. Jag vill inte sova för jag drömmer dumma drömmar. Måste sova för annars dör jag. Bajsa. Hejdå.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0