Motivate your anger to make them all realize

2013-02-11 @ 20:46:01 Permalink JÄVLA JONNA Kommentarer (0) Trackbacks ()
Rubriken är en låtrad som fastnat i mitt huvud, så himla fin och inspirerande låt :3 Första endingen från Naruto (ofc) Akeboshi - Wind. Orkar inte länka. Det är jättejobbigt. Men jag tänkte bjuda på dagens utseende. Om ni kollar noga så ser ni att jag har en grå leopardfläckig tröja. LOVE IT. Så jävla skön och snygg. Och jag går INGENSTANS utan min mössa (som egentligen är mammas eller Magnus, men som jag har beslagtagit föralltid) för den är så JÄVLA SKÖN. Har till och med på den inomhus även fast Ryssland ringer och vill ha tillbaka den. 
Jag låter bilden tala för sig själv. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0