Psykologmöte!

2013-08-01 @ 13:46:00 Permalink emotionell cancer Kommentarer (2) Trackbacks ()
Tänkte ta lite bilder innan jag åker, så kommer älsklingsnikki och vill vara med alltså HAHA. Ska iaf till min psykolog, hoppas att vi gör framsteg idag med. Det känns bra att åka dit, förut ville jag inte men nu känns det faktiskt bra. Orkar bara inte se alla förberedelser inför karnevalen, det ska bli lite jobbigt men det är väl sånt vi kommer prata om idag. Förra gången fick jag reda på att jag hade en affektfobi, som ungefär betyder att jag har en fobi mot vissa känslor. För varje diagnos jag får känns det bra, jag vet att det inte borde kännas bra och att diagnoser inte är något att sträva efter men jag känner mig bra och nöjd. 
 
Då kanske några av er undrar vad jag har för diagnoser? I papprena står det ADD, blandade ångest och depressionstillstånd, allvarlig sömnstörning och nu den psykoterapeutiska diagnosen affektfobi. Jag tror själv att det är något mer, några av de jag pratar med håller med mig och några gör det inte. Jag tänker kämpa för att få den diagnosen jag letar efter, för jag VET att det är så. Vad letar jag efter för diagnos? Borderline eller Bipolär typ 2. Jag har gjort ett personlighetstest, det visade att om jag hade vart 18 hade jag haft diagnosen borderline, men man kan inte sätta det på en 17-åring. Det testet visade också att jag hade en anpassningsstörning. Skriver mer om det här sen, hinner inte nu, tiden rinner iväg :O MEN PUSSHEJ HÖRS SEN
 
 

Postat av: Anonym

Adhd och manodepressiv här. Inte fått borderline pga att jag är var under 18 inte träffat någon läkare sen jag blev 18. Men önskar dig all lycka, peace!

Svar: I see c: Tack detsamma! <3
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-08-01 @ 14:16:11
Postat av: Lilly

Jag har säkert också anpassningsstörning då. xD Kan ju inte anpassa mig till nya städer eller skaffa nya vänner i dom...

2013-08-11 @ 10:45:25
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0