Vända tillbaka på dygnet kanske...?

2012-12-28 @ 01:34:32 Permalink JÄVLA JONNA Kommentarer (0) Trackbacks ()
Klockan är nu halv två och jag är inte trött för fem öre, håller på att kolla på Saw VI och sen ska jag fortsätta med Saw VII, Final Chapter eller vad den heter :ooo Ska ställa klockan så att jag kommer upp imorrn, ska träffa Kevin klockan 2 :) Awesome, länge sen man såg honom! Hoppas också att min iPhone kommer imorrn, vill ju använda skalet som jag köpte idag! :D Har också vart på BUP, och där pratade vi lite om mina mediciner och att jag inte äter ;o Vi tror att det är en biverkan av medicinerna, jag är verkligen aldrig hungrig ;o Och iom att jag inte är hungrig så äter jag inte, och då spyr jag för att medicinerna liksom inte får nått att jobba med :/ Jag som ÄLSKAR att spy, lovely. Men keso, purjolök och hallonkräm får jag i mig iaf, och bubbelvatten med citronsmak, och cola my love såklart :3 Vi har också bestämt att jag ska minska på Seroquelen med start på måndag, tanken är att jag ska ha så få mediciner som möjligt och Sertralinet/Zoloften ska vara min huvudmedicin, Seraquelen va i huvudsak för att jag skulle stabilisera mig och för att overklighetskänslorna skulle försvinna och det gjorde dom ju :j Hoppas bara inte att jag börjar må sämre igen när vi trappar ner det :o Nej nog skrivet, nu ska jag kolla klart på Saw :3 Heidooo
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0