You have no idea how high I can fly!

2013-05-31 @ 20:35:35 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Allt jag vill är att vara lycklig, mitt mål i livet är mitt sagoslut. Men jag har tänkt, och kommit fram till att lycka egentligen inte är lycka. Lycka är att må bra i sig själv precis som man är, att kunna förstå och bevisa för sig själv att man klarar sig igenom allt. Först när man har upplevt förtvivlan, sorg och desperation kan man förstå hur bra saker är när dom verkligen är bra. När man har blivit sviken av dom som är falska, uppskattar man de äkta så sjukt mycket mer. Jag har alltid kallat mig själv för naiv och godtrogen, men det är faktiskt inte mig det är fel på när folk lämnar mig. Det är dom det är fel på. 
 
Jag tänker bevisa för mig själv att jag klarar mig på egen hand nu. Jag behöver ingen annan för att kunna leva mitt liv. Jag tänker besegra min sjukdom själv, jag tänker bygga upp mitt liv igen, själv. Ändå är jag inte ensam, eftersom jag har världens finaste vänner och aldrig skulle klara mig utan dom. Det är skillnad på att vara själv och att vara ensam, jag är INTE ensam. Jag har alla möjligheter i världen till ett bra liv. Jag tänker ta det här året till att bygga upp mig själv och bli friskare, sen fyller jag 18 och då börjar mitt liv på riktigt, så då vill jag ha så bra förutsättningar som möjligt att klara det.
 
Jag kommer klara det här, precis som du som läser det här kommer klara dina problem. Jag vet inte hur lång tid det kommer ta, vilka som kommer stå vid min sida hela vägen och hur allt kommer utspela sig, jag vet bara att jag KOMMER KLARA DET. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0