Dilemma

2013-06-02 @ 00:22:22 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag kom ju på att jag vill göra mig iordning varje dag och göra något, men skolan klarar jag verkligen inte av. Bajs. Hatar att gå omkring som en gnu och bara...vara gnuig. MÅSTEN: Bleka utväxten, BESTÄLLA HEM LÖSHÅR. Klarar inte att se ut som en gnu. Gillar inte gnuar. Gnuer. Vad heter det ens? Orkar inte googla. Jag är trött, klockan är tolv och jag ska sova. Imorrn åker jag till stallis tidigt och försöker få pli på min stackars förvirrade häst, han behöver lite motion. Jag har varit lat dom senaste dagarna när han har varit så jobbig, känns inte allt för tryggt när det enda han gör är att trippa omkring och skrika efter sina tjejer. Ja, han har tjejer. Två stycken. Jag har alltid trott att min häst är bög, men det är han inte. Han är lesbisk. Här får ni en bild på mig och min lesbiska häst. Hittade förresten världens finaste tjej med världens finaste hårfärg i kön på ICA. Kära tjej i kön på ICA, jag är kär i dig. Hejdå.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0