Ridbilderna

2013-07-31 @ 22:57:56 Permalink horsie <3 Kommentarer (3) Trackbacks ()
Skrev ju förut att jag hade varit i stallet och fotat, och nu fick jag se resultatet! :D Är faktiskt jättenöjd, både med bilderna och med att jag faktiskt gjorde det! Hade inte tänkt att göra det pga vädret, rädlsa med mera men jag gjorde det ändå. Bra Jonna! Varje litet steg jag tar känns bra, jag hoppas att en dag kunna komma tillbaka till det jag hade, att vara orädd och våga saker. Det känns ganska långt borta just nu men det kommer, det måste det göra. Han är mitt allt, min finaste vän och killen i mitt liv. ÄlsklingsCharlie <3
 
 
 
 
 
 

Postat av: Emma

Åh ni va såå fina! HEJA JONNA!:D

Svar: Du och Shadow va fina, helt perfekta :D och ja HEJA MIG :D <3
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-07-31 @ 23:50:14
URL: http://emmaohyeah.myshowroom.se
Postat av: Josefine

så himla fina!

Svar: tack snälla du <3
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-07-31 @ 23:53:35
Postat av: Lilly

Älskar ditt hår!

Svar: Åh men tack så jättemycket :D
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-08-01 @ 01:03:09
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0