Melodifestivalen.

2013-02-09 @ 21:24:22 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
 
Mello är en familjehögtid, och jag skulle tycka att det var jättemysigt om inte helvetet bröt lös och volymen höjdes beyond jättesuperhögt. Jag är jätteljudkänslig och nu är jag "extra skör" för jag är inne i ett sånt skov igen, då är det inte kul över huvud taget att ha en familj som är högljudda och party party. Fy fan för det här. Och nu är jag extra bitter bara för att vi nyss tjafsade om det, så nu tar jag säkert i väl mycket. Men AH, RAGE. Annars dör jag hellre än att missa mello, men det ska vara på MITT sätt, annars är jag inte nöjd. Är väl egentligen inte nöjd med nånting om det inte är som jag vill ha det ;)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0