Planer

2013-08-25 @ 21:16:41 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Inom en snar framtid kommer jag sluta blogga här, och vad kommer hända med bloggen då? JO, det ska jag säga er, det ska bli min hästblogg. Kommer skriva om hur det är att ha häst när man är psykiskt funktionshindrad, och hur mycket stallet hjälper mig att inte falla ner i mitt ändlösa mörker. Jag kommer också självklart skriva om mina svackor, och vad jag gör under tiden allt känns skit och hopplöst. Jag tror att alla har svackor, ingen kan vara på topp jämt. Det är starkt att erkänna det, så jag tänkte försöka att göra så. Jag kommer skriva om mina rädslor såsom hoppningen, och vad jag gör för att övervinna den. Självklart kommer jag skriva om lite annat också, men ridningen och hästarna kommer ligga i fokus. Jag vet att det kommer bli svårt att hålla igång och skriva, men jag ska verkligen försöka göra det. 
 
Det är bra att blogga för mig, inte bara för att jag tycker att det är kul, utan också för att det är en sak jag försöker göra varje dag så att jag har något att göra. Istället för att bara ligga i sängen, eller vara ute, eller vad som helst, har jag bloggen och försöker skriva ett inlägg om dagen iaf, just för att ha nånting att göra. Det är inte alls så jobbigt som skolarbete, eftersom att blogga är någonting man väljer att göra själv. Man får skriva om vad man vill, när man vill, hur man vill. AWESOME. Nu ska jag betygsätta och skriva lite om en film jag nyss såg, sen blir det SIMS. Huuuur längesen som helst jag spelade sims, så nu jävlar. Det går så segt på min dator, men bygga hus kan man nog göra. Det är askul. Puss på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0