Hej läsisar!

2013-08-06 @ 12:46:28 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Nu är det såhär att jag inte har någon dator, så jag kan inte göra några roliga inlägg över huvud taget. Jag har bara min iPad, och där kan jag inte ha gimp eller redigera bilder. Jag hoppas att jag ska kunna fixa det här så snart som möjligt, grejen är den att jag har en dator men internet funkar inte på den. Det är förmodligen något som måste låsas upp i datorn. Det är min mormors dator, och hon hade ett internet på den som gör så att man inte kan ha något annat internet på den. Trodde bara att det var så till mobiler med abonnemang, men tydligen inte. Asarg blir jag iaf. Men, som tur är har jag världens bästa låtsaspappa som förmodligen kan fixa det här, hoppas hoppas. Tills dess blir det inte så många inlägg, och blir det inlägg blir det bara med text. Men det står ni ju ut med, för ni är bäst. PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0