Full av energi!

2013-08-20 @ 11:23:52 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
De senaste dagarna har jag bara legat och gråtit, hatat världen och tyckt att alla har kunnat dragit åt helvete. Sen igår försvann det, jag vaknade och tänkte "jaha, ännu en värdelös dag" men sen försvann det, och jag både städade huset, gick med Nikki till stallet och ja, massa. Idag hann jag inte ens tänka "jaha, ännu en värdelös dag" innan jag kände att jag är alldeles full av energi och vill göra massa saker. Ska träffa Ida och Linnea och åka till stallet med dom idag, på torsdag kommer det en tjej och provrider Charlie, i helgen är jag förhoppningsvis ensam hemma och igår beställde jag lösögonfransar från ebay, 10 par för 64 spänn. Allt bara rullar på.
 
Har inte haft någon dator, därav bloggpausen, sen har jag verkligen inte orkat göra inlägg och ta bilder och grejer så bloggen fick bli lidande. Men nu är min energi tillbaka, få se hur länge den stannar den här gången. Nu ska jag göra mig iordning och så inför dagen, hundkurs ikväll också ju. Awesome! Puss på er.
 
Ni får en gammal klassiker, gud vad jag saknar mitt utseende där!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0