Bästabästa

2013-08-23 @ 23:13:03 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Är så glad så att jag skulle kunna flyga, samtidigt som  allt är skit. Vet inte vart jag ska börja, och hur jag ska sluta. Charlie har en köpare, det är så himla bra. Sweetie kommer komma tillbaka till mig, och det är awesome. Har haft bästa tjejkvällen, även om jag blev trött och tråkig på slutet, haha. Men jag ser saker, jag är rädd och känner mig övervakad. Jag har sprungit runt i huset och dragit ner persienner och allt vad det nu är, och när jag var ute med Nikki var jag livrädd och såg saker överallt. Jag vet inte hur man ska brottas med hallucinationer, jag vet ju att det är just hallucinationer men jag vet samtidigt att det är på riktigt, och det gör mig livrädd. 
 
Jag ska försöka sova nu, jag är så trött. Har inte kunnat sova på 4 nätter. Imorrn är en ny bra dag, som ska vara lika awesome som den här. AWESOME, GODNATT




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0