Ain't no sunshine when she's gone

2013-08-11 @ 21:52:48 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag har varit en datadag. Har bara velat vara ensam, med lugnt och tyst omkring mig, doin' nothing. Man måste väl ha såna dagar ibland, även om det tar emot. Nu är jag cptrött och ska sova, satsar på att vara mer aktiv imorrn, kanske till och med göra lite roliga inlägg. Ska till min psykolog också, det kommer gå asbra för jag gör massa framsteg där hela tiden. BRA Jonna. Sen vet jag inte vad som händer. Jag känner att jag börjar bli lite mer aktiv, jag gör saker om dagarna (för det mesta) och allt ba rullar på. Awesome ju. Kollar förresten på Batman-filmerna. Ännu mer awesome. Älskar superhjältar. Hejdå nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0