What a wicked thing to say, you never felt this way

2012-11-16 @ 18:43:44 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Har totalt kärat ner mig i H.I.M's låt Wicked Game, vet att det är en av deras första men jag har inte hört den förrän nu för några månader sen bara x) Ville Valos röst ger mig verkligen gåshud, han är nog den vackraste människan walking on this earth. Fast jag tycker Chris Isaaks version är rätt fin också, fast hans röst, njaaaa. Åh jag väntar på att mamma ska äta så att vi kan åka och hyra film, så roligt kommer jag ha denna fredagskväll liksom. ALLA mina jävla kompisar är på samma fest, ALLA förutom jag är ute liksom. Men ja, jag får trösta mig med att jag iaf inte kommer va bakis imorrn :) Värt. Drog till stallet förut och tog en mystur med min pärla, gud vad jag har saknat att sitta på hans rygg. <3 Underbart. Nej, så värst mycket mer än så har jag väl inte att skriva just nu. Har redan gjort två inlägg idag, heja mig! :D
 
Halvbra bild i smutsig spegel från tiden när jag precis hade färgat rött med svart underhår. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0