Precis vart och hämtat ut medicin!

2012-11-22 @ 15:03:16 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Nu har jag tre olika, sertralin, seroquel och atarax vid behov. Tycker dock inte att ataraxen funkar, bara onödig. Man kan tydligen bli fett ostabil och ännu mer deprimerad än vad man redan är innan sertralinen börjar verka, känns ju bra eftersom jag är så jävla stabil!? Men det var bara en vecka sa läkaren och det klarar jag :) Känner att allt börjar vända, känner att jag bryr mig om mig själv mer och jag VILL kämpa, för jag tror absolut att jag kommer klara det. I december börjar jag utredas och då får vi se vad som är fel på mig, ska bli riktigt skönt. Allting bara rullar på, det enda som är lite jobbigt är väl att jag inte kan träffa mina kompisar på samma sätt som förut. Fast hur hälsosamt var det egentligen, det enda allt handlade om var att bli full och hög typ. Nu känns allt mycket bättre, jag vet vilka som är mina äkta kompisar och vilka som bara finns där när dom känner för det. Har inte så mycket mer att berätta om mer än just det,  kommer väl på nått senare :3 heidoooo sålänge!
 
Jag med mitt underbara älskade svarta hår, saknar deeeeeeeet :( Fast jag trivs ännu bättre som rödhårig hihi. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0