Mysdag!

2012-11-27 @ 13:20:45 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Idag tänker jag inte lämna sängen för jag hatar allt, kanske går till ica och köper chips eller något som mest. Känner mig ändå positiv till livet, och det är skönt. Stod ute och rökte och då slog det mig att allt faktiskt kommer lösa sig. Jag har känt att allt är helt hopplöst många gånger förut, men ändå så har allting löst sig. Så jag ska kämpa på och liksom, ta dag för dag istället för att tänka att det aldrig kommer bli bättre :3 Nu ska jag leta upp nån bra film på netflix, jäkla bra sida det där. Massa filmer och serier och allt vad det nu är :) Hejdå sålänge!
 
Jag för typ ett år sen eller nått, fett emo <3 Jag SKA bli blond igen, saknar verkligen det hur mycket som helst. Ni vet vad dom säger, blondes have more fun mhm (;




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0