Hej mina stalkers!

2012-11-15 @ 16:34:44 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Vilka nu det är.... Haha. Idaaag har jag inte gjort så mycket, åkte till mormor en sväng och fikade. Lite skitsnack blev det också, skönt att dela sina tankar med någon liksom. Jag kommer inte ha någon skola torsdagar eller fredagar, så jag är lite rastlös. Någon fest imorrn blir det inte heller, tänk jag som va värsta alkisen förut är numera nykterist. Det känns hemskt nu, men blir bra i längden. Tror inte att någon klarar sig speciellt länge med den livsstilen som jag hade. Inget stall idag för övrigt, fick hjälp med Charlie. Jag ska ju ta allt så jävla lugnt nuförtiden så jag ska bara skritta i skogen typ, han måste gå ordentligt också och då får mina fina stallvänner hjälpa till. Nu ska jag försöka leta efter det nya Vampire Diaries-avsnittet, det förra slutade åt helvete så jag MÅSTE se nästa :o HEIDO




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0