Godmorgon alla!

2012-11-16 @ 09:49:10 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Som vanligt är jag uppe med tuppen, även fast jag inte ska till skolan :/ Har ju mitt "schema" jag måste följa, som min läkare m.fl. har bestämt. Ska upp senast nio varje dag, förutom helgerna då jag kan få lite sovmorgon till typ 10. Idag ska jag träffa Alex på stan en snabbis, sen blir det stallet tror jag :) Det va längesen jag va ute hos min prins, mitt humör har väl inte vart det bästa dom senaste dagarna men jag fick nåt slags ryck igår kväll och blev jätteglad och hyper, så det är skönt att jag vill, kan och orkar idag :3 Ikväll, medans alla andra, och då menar jag verkligen varenda jävel i hela jävla Nyköping, är i Tystberga och super så sitter jag hemma med mamma och kollar på X-factor. Kul. Som fan. Eller inte. Min nästa läkartid är på tisdag, och då hoppas jag att vi kan bestämma att jag får gå ut helgen efter om mamma hämtar mig efteråt. Håller på att bli skvatt galen här hemma förfan, får inte göra någonting egentligen :( Nuuuu ska jag fixa mig och åka till stan, vi höres!
 
Sommarbild på mig och min Charlie från i somras, vi båda är otroligt charmiga där tycker jag! Åh, sakna. Det är underbart att ha häst på sommaren verkligen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0