Pyntat i stallet!

2012-12-18 @ 05:51:00 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Det är nu i "juletider" som det är absolut roligast att ha häst tycker jag, man får pynta och göra skitfint i hela stallet och det är så mysigt. Det blir så fint och liksom trevligt :) Förra året gjorde jag ingenting med Sweeties box, så i år tog jag igen det och pyntade Charlies riktigt ordentligt :3 Jag blev jättenöjd, ska behandla den som mitt barn. Bjöd också Charlie på mandarin/klementin och det visade sig att han tyckte om det hahaha xD Alltså han äter verkligen allt, knäppa häst. <3 Våran "medryttare" red Charlie idag så jag  hoppade över ridningen, även om han gott kan gå två gånger på en dag. Rider ordentligt imorrn istället. Usch mamma slutar sent kom jag på, så jag får hålla mig på banan eftersom det är mörkt ute -.- Så jävla trist att det ska va mörkt hela tiden, det är så tråkigt att va på banan. Ah men nu ska jag sova, är hur trött som helst tihi. Godnatt <3
 
Småsuddig mobilbild, men där är hans boxtavla! SÅ JÄVLA FIN <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0